Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jan 2025 11:23:50 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12753 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Härma küla, Käokõrva // Raasiku 
alevik, 11310 Aruvalla-Jägala tee (Käokõrva mobiilsidemasti ühendus) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: sidetrassi rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27225730>  (menetlus nr: 
460113), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister